de lerende organisatie

Onze inspiratiebron is het concept van de lerende organisatie. We willen vanuit onze gezamenlijke visie met en van elkaar leren en ons individueel ontwikkelen met als doel het onderwijs bij ons op school te verbeteren.

onze kernwaarden

Bij ons mag je zijn wie je bent.
We zijn allemaal verschillend en dat is maar goed ook!
We houden rekening met elkaar.
We werken samen en zijn gezamenlijk verantwoordelijk.
Onze school geeft energie!

meer over onze visie op leren

Directie

Conny Jansen is directeur van OBS De Bolder. Conny Jansen is aanwezig op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag.

Wat ouders/verzorgers over het team zeggen

De Bolder staat bij andere ouders bekend als een school met stabiel, goed en gedegen onderwijs. En de school staat ook bekend vanwege het feit dat ze in vergelijking tot andere basisscholen veel mannelijke leerkrachten hebben.

Ouder/verzorger van kind in groep 6

De sfeer op De Bolder is ongedwongen en prettig. De leerkrachten zijn allen professioneel en laten zien dat ze samen de school runnen.

Ouder/verzorger van kinderen in groep 4 en 5

Een prettige school waar plezier en kwaliteit hoog in het vaandel staan. De sfeer en het team zijn hierin een belangrijke sleutel.

Ouder/verzorger van kind in groep 7

Nieuwsgierig naar hoe wij de samenwerking met u zien?